"Firma Değeri Yaratımında Marka Gücünün Etkisi: Interbrand İndirgenmiş Nakit Akışı Yöntemiyle Türk Markalarının Analizi", Adnan Kara, Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi, 2019
"E-Tailer Success Factors: an Investigation of the Relationship Between Resources, Competitiveness and Performance", Adnan Kara, Turkish Studies - Economics, Finance, Politics, 2020
"SPOR AYAKKABI MARKALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILARININ BELİRLENMESİ", Adnan Kara, Fatma Müge Arslan, Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2018
"ULUSLARARASI PAZAR BÖLÜMLENDİRME ve KONUMLANDIRMASTRATEJİLERİNİN İHRACAT PERFORMANSINA ETKİSİ: TÜRKİHRACATÇILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Adnan Kara, Sahavet Gürdal, İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi, 2017
"YENİLİKÇİLİK TUTUMLARI VE BÖLGESEL İNOVASYON SİSTEMLERİNE GÖRE PERAKENDECİ KÜMELENMELERİ: TÜRK PERAKENDECİLER FEDERASYONU ÜYELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Adnan Kara, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2019
"İnternetin Popüler Paylaşım Alanlarında Ünlü Kültü Oluşturma Ve Fan Tüketim Kültürü Üzerine Etkileri", Adnan Kara, Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 2019
"ASSESSMENT OF MARKET POTENTIAL: A RESEARCH ON DETERMINING THE POTENTIAL MARKETS OF TURKISH EXPORTERS", Adnan Kara, Business Management Studies, 2019
"YENİ İLETİŞİM ORTAMLARINDA PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN KULLANIMI İLE İLGİLİ İÇERİK ANALİZİ: TÜRK ORGANİK TARIM SEKTÖRÜ ÖRNEK OLAYI", Adnan Kara, İşletme, Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, 2018
"HİBRİT (YAKINSAK) ÜRÜNLERİNİN FONKSİYONEL KULLANIM AMAÇLARI VE KATEGORİ BENZERLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", Adnan Kara, Turkısh Journal of Marketıng, 2019
"GENÇ TÜKETİCİLERDE CİNSİYETİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞINDAKİ ROLÜ", İlknur Bilgen, Adnan Kara, (18.06.2014-22.06.2014), 19. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2014
"İnternetin Popüler Paylaşım Alanlarında Ünlü Kültü Oluşturma Ve Fan Tüketim Kültürü Üzerine Etkileri", Adnan Kara, (02.05.2019-04.05.2019), 18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 2019
"KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE DUYGUSAL TATMİN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ GSM OPERATÖRLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", İlknur Bilgen, Adnan Kara, (10.06.2015-12.06.2015), 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2015
"Positioning of Fashion Denim Brands According to Consumers’ Perceptions: A Comparison Based on Attribute Based and Similarity Based Approaches to Perceptual Mapping", Fatma Müge Arslan, Adnan Kara, (27.04.2017-29.04.2017), Innovation And Global Issues Congress ı, 2017
"KARMA MARKA DEĞERLEME ve INTERBRAND İNDİRGENMİŞ NAKİT AKIŞI YÖNTEMİ: TÜRK MARKALARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA", Adnan Kara, (03.05.2018-05.05.2018), Uluslararası Uygulamalı İşletme Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu, 2018
"KENT MARKALAMADA YENİ BİR MODEL CİTTASLOW KENTLER", Hayriye Şengün, Adnan Kara, (05.03.2020-07.03.2020), 1. Ulusal Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Kongresi, 2020
"Çevreci Ürünlerin Satın alma niyetine tüketim değerleri ve marka sadakatinin etkisi ve bir araştırma", İlknur Bilgen, Adnan Kara, (18.10.2013-21.10.2012), 13.işletme Kongresi, 2012
"The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality", Ceyda Aysuna Türkyılmaz, İlknur Bilgen, Adnan Kara, (27.04.2016-29.04.2016), Iedc/cbees 3rd International Conference on Advances in Business And Economics, 2016
"Kamu Teşviklerinden Yararlanan KOBİ’lerin Firma Performanslarının Teknoloji Transferi ve Pazarlama Yenilikçiliği Açısından İncelenmesi: TRA 1 Bölgesi Uygulaması", Aysel Erciş, Enes Emre Başar, Bahar Türk, Adnan Kara, (27.06.2018-29.06.2018), 23. Pazarlama Kongresi, 2018
"Çağdaş Kent Eskişehir in Pazarlanmasında Öne Çıkan Unsurlar", İlknur Bilgen, Adnan Kara, (04.04.2014-05.04.2014), Iıı. Disiplinlerararası Turizm Araştırmaları Kongresi, 2014
"FINANCIAL SYSTEM, FINANCIAL DEVELOPMENT AND FIRM SURVIVAL: PERSPECTIVES FROM TURKISH FINANCIAL SYSTEM AND GLOBALIZATION", Marketing Finance, Peter Lang, Adnan KARA, 978-3-631-80631-9, 11-23, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"inovasyon: ekonomik ve sosyal eğilimler", Perakende inovasyonu ve bölgesel inovasyon sistemleri, imaj, Enes emre başar, 9786055339852, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR", Tedarik Zinciri Yönetimi ve İşirlikleri, Gazi Kitabevi, Kara Adnan, 978-625-7045-35-3, 1-30, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"PAZARLAMA VİZYONUNU GENİŞLETEN YENİDEN DOĞAN PAZARLAR", YAPISAL OLARAK YÜKSELEN PAZARLAR VE ÖĞRETİLERİ, Beta, SÜMERSAN KÖKTÜRK MEHTAP, 978-605-333-151-3, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Communication and Digital Media", Attitude Towards Charity, E-bwn, Hasan Arslan, 978-83-943963-3-6, 155-162, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Uluslararası Ticaret: Değer Zinciri, Pazar Yapıları ve Muhasebe Uygulamaları", Pazarlama Bakış Açısıyla Uluslararası Ticarette Yasal ve Politik Çevre, Ekin, Adnan Kara, 9786053278856, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Girişimcilik Perspektifinde Türk Tekstil ve Giyim Sektörü", Türk Tekstil ve Giyim Sektöründe Girişimci Pazarlaması, Ekin, Adnan KARA, 978-625-7090-47-6, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Üretim Yönetimi", Lisans, Türkçe, 3
"Lojistik Yönetimi", Lisans, Türkçe, 3
"Üretim Yönetimi ıı", Lisans, Türkçe, 3
"Temel İşletmecilik Kavramları", Lisans, Türkçe, 3
"Pazarlama Yönetimi", Lisans, Türkçe, 3
"Tedarik Zinciri Yönetimi", Lisans, Türkçe, 3
"Dağıtım ve Pazarlama", Lisans, Türkçe, 3
"Pazarlama İlkeleri", Lisans, Türkçe, 4
"Uluslararası Pazarlama", Lisans, Türkçe, 3
"Pazarlama Araştırmaları", Yüksek Lisans, Türkçe, 3
"Stratejik Marka Yönetimi", Yüksek Lisans, Türkçe, 3
"Bölüm Başkanı"
"Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği", Üye
"Assistt A.ş.", customer agent, 2009-2010, Diğer
"İstanbul Adliyesi", katip zatibi, 2010-2010, Diğer
"Kars Akyaka İlçe Milli Eğitim Müd.", sınıf öğretmenliği, 2007-2009, Diğer
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret Bölümü, Bayburt Üniversitesi