"COMPARISON OF STUDENT ATTITUDES TOWARDS PRINTED AND DIGITAL DICTIONARY USE: A CASE OF MIDDLE SCHOOL", Aslı Maden, Journal of Language And Linguistic Studies, 2020
"TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN ÖĞRENCİLERİN OKUMA EĞİLİMLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", Aslı Maden, Aydın Önal, Türkiye Eğitim Dergisi, 2020
"Türkçe öğretmeni adaylarının elektronik sözlük ve yazım kılavuzu kullanma alışkanlıkları", Sedat Maden, Aslı Maden, Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2018
"OKUDUĞUNU ANLAMA STRATEJİLERİNİN BASILI VE DİJİTALORTAMDA KULLANIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: ORTAOKULÖRNEĞİ", Aslı Maden, Sosyal Bilimler Dergisi, 2020
"TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİNLEME KAYGILARI", Aslı Maden, Erhan Durukan, Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 2016
"Yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin kültürel zekâ düzeyleri.", Aslı Maden, Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 2021
"AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZIM VE NOKTALAMA KURALLARI BAŞARISI VE DERSE KARŞI TUTUMA ETKİSİ", Aslı Maden, Aptulkerim Dinç, International Journal of Languages Education, 2017
"EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)’INDAKİ SÖZCÜK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK İÇERİKLERÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Aslı Maden, Ekev Akademi Dergisi, 2019
"ÇOKLU ORTAM AKTİVİTELERİYLE METİN ÖGRETİMİNE BİR MODEL", Aslı Maden, Sedat Maden, Erhan Durukan, The Journal of International Social Research, 2010
"Türkçe öğretmenlerinin okuma alışkanlığı kazandırmaya yönelik alternatif uygulamaları", Sedat Maden, Aslı Maden, Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2018
"ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ELEKTRONİK GÖRSEL SÖZLÜK GELİŞTİRME: TASARIM TABANLI BİRARAŞTIRMA", Aslı Maden, Erhan Durukan, Turkish Studies - Educational Sciences, 2019
"DİNLEME ÖZ YETERLİK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA : ÖĞRETMEN ADAYLARI ÖRNEĞİ", Aslı Maden, Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 2020
"ORTAOKUL 5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ", Sedat Maden, Aslı Maden, Emrullah Banaz, Journal of International Social Research, 2018
"EĞİTİM BİLİŞİM AĞI’NDAKİ TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI DERSİ İÇERİKLERİNİN KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Aslı Maden, Murat Kaya, Route Educational Social Science Journal, 2020
"ÇOCUK EDEBİYATI ÜRÜNLERİNİN DİL EĞİTİMİNDE KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Aslı Maden, Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2020
"ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİ ÖZ YETERLİK ALGILARI", Aslı Maden, Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 2020
"CUMHURİYET DÖNEMİİLKOKUL TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININSÖZLÜK KULLANIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ", Aslı Maden, Recep Demir, Ekev Akademi Dergisi, 2020
"YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE SÖZ VARLIĞINI ZENGİNLEŞTİRMEYE YÖNELİKLİSANSÜSTÜ TEZLERİN ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ", Aslı Maden, Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2020
"ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SÖZCÜK ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYON DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Aslı Maden, Nwsa Education Sciences, 2020
"ELEKTRONİK GÖRSEL SÖZLÜK KULLANIMININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SÖZCÜK ÖĞRETİMİ BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ", Aslı Maden, Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2020
"Bilgisayar destekli dil bilgisi öğretimi: hipermetin kullanımı", Sedat Maden, Aslı Maden, Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 2016
"DİJİTAL YETERLİLİKLER BAĞLAMINDA DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM ADLI ESER ÜZERİNE BİR İNCELEME", Aslı Maden, Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi, 2019
"Sözlük Kullanmaya Yönelik Araştırmaların Eğilimleri: Betimsel Bir İçerik Analizi", Aslı Maden, Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020
"AKICI OKUMA İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ: BİR BETİMSEL ANALİZ ÇALIŞMASI", Aslı Maden, Ana Dili Eğitimi Dergisi, 2020
"YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE SÖZ VARLIĞINI ZENGİNLEŞTİRME İLE İLGİLİ MAKALELERİN ANALİZİ", Aslı Maden, Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2020
"TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN YAZMA KAYGILARI", Sedat Maden, Aslı Maden, Ömür Dincel, Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 2015
"ANALYSIS OF ARTICLES RELATED TO ELECTRONIC BOOKS: A DESCRIPTIVE CONTENT ANALYSIS STUDY IN TURKEY CONTEXT", Aslı Maden, Educational Policy Analysis And Strategic Research, 2020
"TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL ORTAMLARDAKİ YAZMA ALIŞKANLIKLARI", Sedat Maden, Aslı Maden, Emrullah Banaz, Journal of Research in Education And Teaching, 2018
"YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ PROGRAMLARINDASÖZ VARLIĞINI ZENGİNLEŞTİRME", Aslı Maden, Tarih Okulu Dergisi, 2020
"ÖĞRETMEN ADAYLARININ TELEFONLA GÖRÜŞME ALIŞKANLIKLARI", Aslı Maden, Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi, 2019
"İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ SÖZ VARLIĞINIZENGİNLEŞTİRME AÇISINDAN İNCELENMESİ", Aslı Maden, Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2020
"SÖZ VARLIĞINI ZENGİNLEŞTİRME AÇISINDAN TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI", Aslı Maden, International Journal of Turkish Literature Culture Education, 2021
"TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜNE VE ÖĞRETMENLİĞİNEYÖNELİK GÜDÜLENME DÜZEYLERİ", Aslı Maden, E-uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2011
"TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", Sedat Maden, Erhan Durukan, Aslı Maden, Turkish Studies, 2010
"USE OF LISTENING STRATEGIES IN ADVERTISING: THE CASE OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS", Aslı Maden, Aydın Önal, International Journal of Education And Development Using Information And Communication Technology, 2020
"İSTASYON TEKNİĞİNİN YAZILI ANLATIM BAŞARISI VE TUTUMUNA ETKİSİ: ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ", Aslı Maden, Tarih Okulu Dergisi, 2020
"ELEKTRONİK SÖZLÜK KULLANIMININ SÖZLÜK KULLANMAYAYÖNELİK TUTUMA ETKİSİ: 5. SINIF ÖRNEĞİ", Aslı Maden, Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi, 2020
"TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MOBİL İLETİŞİM ALIŞKANLIKLARI: WHATSAPP ÖRNEĞİ", Aslı Maden, Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2019
"Kalem ve Klavye ile Yazmanın Tutum Açısından Karşılaştırılması: Ortaokul Örneği", Aslı Maden, (27.06.2019-29.06.2019), V. Uluslararası Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2019
"Ortaöğretim Öğrencilerinin Ekran Okumaya Yönelik Tutumları", Sedat Maden, Aslı Maden, (10.06.2015-12.06.2015), 5.uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Konferansı, 2015
"Dinleme Kaygısının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Öğretmen Adayları Örneği", Aslı Maden, (05.06.2020-09.06.2020), 12. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, 2020
"Türkçe Ders Kitaplarındaki Söz Varlığının Öğrenci Etkinliklerine Yansıması", Sedat Maden, Aslı Maden, Recep Demir (13.10.2016-15.10.2016), VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 2016
"Medya Okuryazarlığı ile İlgili Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir İçerik Analizi", Sedat Maden, Aslı Maden, Emrullah Banaz (13.10.2016-15.10.2016), VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 2016
"Dinleme Öz Yeterlik Algısı ile Kaygı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Öğretmen Aayları Örneği)", Aslı Maden, (24.06.2020-26.06.2020), I. Uluslararası Pedagojik Araştırmalar Kongresi, 2020
"Bilgisayar Destekli Türkçe Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri", Erhan Durukan, Sedat Maden, Mehmet Nuri Kardaş, Aslı Maden, (31.05.2012-02.06.2012), I. Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, 2012
"Ortaokul Öğrencilerinin e-Yazma Alışkanlıklarının İncelenmesi", Aslı Maden, (27.06.2019-29.06.2019), V. Uluslararası Turkcess Eğitim Vesosyal Bilimler Kongresi, 2019
"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Mizaha Yönelik Algılarının Belirlenmesi", Sedat Maden, Müzeyyen Altunbay, Aslı Maden, (11.05.2016-14.05.2016), 15.uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2016
"Ortaokul Öğrencilerinin e-Okuma Alışkanlıklarının İncelenmesi", Aslı Maden, (18.06.2019-19.06.2019), 2nd International Congress on New Horizons ın Education And Social Sciences (ıces-2019), 2019
"Geçmişten Günümüze Türkçeye Hizmet Edenler I", Hoca Mesûd Bin Ahmed, Nobel Akademik, S. Maden, 978-605-9663-35-9, 87-94, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Yazma Eğitimi", Yazma ve Söz Varlığı İlişkisi, Pegem Akademi Yayınları, M.N. Kardaş, 978-625-7676-33-5, 101-130, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Yazma Eğitimi", Yazma eğitiminde bellek ve özellikleri, Pegem Akademi Yayınları, M.N. Kardaş, 978-625-7676-33-5, 83-100, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Dijital Ortamlarda Türkçe Öğretimi Araştırmaları", Sözlük Kullanma Alışkanlığının Dijital Dönüşümü, Paradigma Akademi Yayınevi, Abdullah Şahin, 978-625-7881-09-8, 59-80, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Dinleme Eğitimi", Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Dinleme Eğitimi, Pegem Akademi Yayıncılık, Mehmet Nuri Kardaş, 978-625-7228-17-6, 25-56, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Geçmişten Günümüze Türkçeye Hizmet Edenler I", Âşık Paşa, Nobel Akademik Yayıncılık, Sedat Maden, 978-605-9663-35-9, 72-76, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Konuşma Eğitimi", Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Konuşma Eğitimi, Pegem Akademi Yayıncılık, Mehmet Nuri Kardaş, 978-625-7228-31-2, 35-71, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Dijital Ortamlarda Türkçe Öğretimi Araştırmaları", Türkçe ve İngilizce Öğretim Programlarının Dijital Okuryazarlık Bakımından Karşılaştırılması, Paradigma Akademi Yayınevi, Abdullah Şahin, 978-625-7881-09-8, 81-105, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Geçmişten Günümüze Türkçeye Hizmet Edenler I", Abdullah Kestelî, Nobel Akademik, S. Maden, 978-605-9663-35-9, 183-185, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Geçmişten Günümüze Türkçeye Hizmet Edenler I", Ahterî Mustafa Efendi, Nobel Akademik, S. Maden, 978-605-9663-35-9, 195-197, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi", Yabancı Dil Olarak Türkçe Sözcük Öğretimi, Pegem Akademi Yayıncılık, Mehmeh Nuri Kardaş, 978-605-80060-I-0, 315-342, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Türk Dili Sözlü Anlatım", Lisans, Türkçe, 2
"Türk Dili ı", Lisans, Türkçe, 2
"Türk Dili ıı", Önlisans, Türkçe, 14
"Anlama Teknikleri : Dinleme Eğitimi", Lisans, Türkçe, 8
"Anlama Teknikleri : Dinleme Eğitimi", Lisans, Türkçe, 4
"Türk Dili ı", Lisans, Türkçe, 1
"Türk Dili ı", Önlisans, Türkçe, 22
"Türk Dili ıı", Önlisans, Türkçe, 2
"Türk Dili ıı", Lisans, Türkçe, 2
"Temel Türkçe", Hazırlık, Türkçe, 20
"Türk Dili Sözlü Anlatım", Lisans, Türkçe, 14
"Türk Dili ıı", Önlisans, Türkçe, 1
"Türk Dili Yazılı Anlatım", Lisans, Türkçe, 2
"Anlatma Teknikleri : Konuşma Eğitimi", Lisans, Türkçe, 4
"Geçmişten Günümüze Türkçeye Hizmet Edenler", Doçent, , Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Tamamlandı, 08.05.2014-19.12.2016, 14000 TÜRK LİRASI
"Giresun Kızlarını Kazanıyor", Yardımcı Doçent, , Avrupa Birliği, Tamamlandı, 01.11.2015-17.05.2017, 180.431, 55 AVRO
"İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerine Noktalama İşaretlerinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Tekniklerinden Jigsaw I’in Akademik Başarıya Etkisi", Araştırmacı, Giresun Üniversitesi, Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Tamamlandı, 26.05.2010-26.11.2010, 7000 TÜRK LİRASI