Doçent Doktor Mesut Öztürk

"The effect of computer based instruction method on instruction of ratio proportion and development of proportional reasoning", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Energy Education Science And Technology Part b, 2012

"Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Öz-yeterlik Algılarının Belirlenmesi: Kaygı ve Tutum Faktörleri", Muhammet Doruk, Mesut Öztürk, Abdullah Kaplan, Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2016

"Relieving of Misconceptions of Derivative Concept with Derive", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Mehmet Fatih Öçal, International Journal of Research in Education And Science, 2015

"Cognitive Analysis of Constructing Algebraic Proof Processes: A Mixed Method Research", Mesut Öztürk, Abdullah Kaplan, Egitim ve Bilim-education And Science, 2019

"Çemberde açılar konusunun öğretiminde Cabri yazılımının akademik başarıya etkisi", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015

"2 8 Sınıf Öğrencilerinin Simetri Kavramını Anlamaya Yönelik Düşünme Yaklaşımlarının İncelenmesi", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, İlköğretim Online, 2014

"Investigation of Teacher Knowledge of Elementary Mathematics Teachers: Case of Probability", Mesut Öztürk, Betül Küçük Demir, Mehmet Akif Kılıç, Bartın Universityjournal of Faculty of Education, 2020

"The efficiency of computer Aided instruction and creative drama on academic achievement in teaching of integers to seventh grade students", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Eren Ertör, International Journal of Academic Research, 2013

"Additional Operation Learning Process to the Mild Intellectual Disabilities Students by means of Virtual Manipulatives A Multiple Case Study", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Baki Büyüksevindik, Abdullah Kaplan, Ted Eğitim ve Bilim, 2016

"Matematik Öğretmenlerine Yönelik İspat Yapma Teşhis Testi ve Teste Yönelik Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirilmesi", Mesut Öztürk, Abdullah Kaplan, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017

"Sınıf öğretmenlerinin bilgisayar destekli öğretime yönelik tutumlarının bazı değişkenlere göre karşılaştırılması", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Duygu Altaylı Özgül, Eren Ertör, Turkish Journal of Computer And Mathematics Education, 2013

"Examination of Sixth Grade Students’xx Problem-Posing Skills: A Case study", Fatih Demir, Mesut Öztürk, Kübra Ada, Turkish Journal of Computer And Mathematics Education (turcomat), 2020

"Reading comprehension, Mathematics self-efficacy perception, and Mathematics attitude as correlates of students’ non-routine Mathematics problem-solving skills in Turkey", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, International Journal of Mathematical Education in Science And Technology, 2019

"The effect of Concept Cartoons to Academic Achievement in Instruction on the Topics of Divisibility", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, International Electronic Journal of Mathematics Education, 2015

"Kareköklü Sayılarda Karşılaşılan Kavram Yanılgılarının Kavram Karikatürü Kullanılarak Giderilmesi", Abdullah Kaplan, Duygu Altaylı Özgül, Mesut Öztürk, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014

"Is there any difference between mathematics and mathematics education students views about mathematical proof p Matematik ve matematik eğitimi öğrencilerinin matematiksel ispata yönelik görüşleri arasında fark var mıdır", Abdullah Kaplan, Muhammet Doruk, Mesut Öztürk, Murat Duran, Journal of Human Sciences, 2016

"A mixed method of the research attitudes towards mathematics and visual arts courses by correlation", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Ferahoğlu Necati Seydi, International Journal of Innovation And Learning, 2015

"Examining the computer self efficacy perceptions of gifted students", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Muhammet Doruk, Alper Yılmaz, The Journal of Counseling And Education, 2013

"6-8. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözerken Sergiledikleri Üst Bilişsel Beceriler: Gümüşhane Örneği", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Ege Eğitim Dergisi, 2018

"6 Sınıf oran orantı konusundaki kavram yanılgılarının tespit edilmesi", Abdullah Kaplan, Tevfik İşleyen, Mesut Öztürk, Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011

"Ortaokul Öğrencilerine Üst Bilişsel Öz-Düzenleme Öğretimine Yönelik Karşılaştırmalı Durum Çalışması: Matematik Öğretmeni Adaylarının Görüşleri ve Tasarladığı Etkinlikler", Mesut Öztürk, Mustafa Özgöl, Yaşar Akkan, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (makü) (elektronik), 2018

"Cognitive and Metacognitive Skills Performed by Math Teachers in the Proving Process of Number Theory", Mesut Öztürk, Athens Journal of Education, 2020

"Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Aritmetik ve Cebir Problemleri Hakkındaki İnanışları", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, Betül Küçük Demir, Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2019

"Effects of instruction based on realistic mathematics education on mathematics achievement A meta analysis study", Abdullah Kaplan, Muhammet Doruk, Mesut Öztürk, Murat Duran, International Journal of Human Sciences, 2015

"Drama yöntemiyle toplama işlemi İlkokul birinci sınıf öğrencilerinden yansımalar", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Oktay Emre, Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016

"Matematik Uygulamaları Dersine Yönelik Beklenti Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Muhammet Doruk, Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014

"Knowledge of Prospective Elementary Mathematics Teacher Related to Pattern Generalization and Justification", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, Turkish Journal of Computer And Mathematics Education (turcomat), 2017

"Üstün Yetenekli Lise Öğrencilerinin İspatla İlgili Kavramlara Yönelik Bilgi ve Farkındalıklarının İncelenmesi", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Journal of Gifted Education And Creativity, 2017

"Birleştirilmiş sınıflı okullarda drama yöntemiyle kesir öğretiminden yansımalar Bayburt örneği", Mesut Öztürk, Gül Kaleli Yılmaz, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2015

"Matematik dersinde bilgisayar kullanımına yönelik zihin engelliler öğretmenlerinin görüşleri", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Muhammet Doruk, Murat Duran, Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016

"Computer Applications with the Related Facts in Multi Grade Teachers Opinions", Mesut Öztürk, Gül Kaleli Yılmaz, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Journal of Education And Human Development, 2015

"Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Temel Matematik İspatlarını YapmaSürecindeki Bilişsel Yapılar ve Argümanları", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 2019

"Examining the Variables Predicting Attitudes towards Teaching Profession of Preservice Classroom Teachers", İsmail Sarikaya, Ufuk Töman, Mesut Öztürk, Acta Didactica Napocensia, 2018

"Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Journal For The Education of The Young Scientist And Giftedness, 2014

"Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Gümüşhane Örneği", Abdullah Kaplan, Muhammet Doruk, Mesut Öztürk, Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017

"Örgün Eğitimde Uzaktan Eğitim Uygulamalarına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Değerlendirmeleri", Mustafa Özgöl, İsmail Sarikaya, Mesut Öztürk, Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 2017

"Görsel Teoremler Üzerine Matematik Öğretmenleriyle Nitel Bir Çalışma", Yaşar Akkan, Pınar Akkan, Mesut Öztürk, Ümit Demir, Journal of Instructional Technologies Teacher Education, 2018

"The effect of computer based instruction method to resolve misconceptions on ratio proportion subject", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Energy Education Science And Technology Part b, 2012

"Aile Ziyaretlerinin Öğrencilerin Okuluna ve Ailesine Yönelik Tutumuna Etkisi", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Eren Ertör, Milli Eğitim, 2013

"Models and Mathematical Modelling: What Do Teachers and Preservice Teachers Know?", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, Zafer Çakır, Journal of Curriculum And Teaching, 2018

"Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda Drama Temelli Yöntemle Matematik Öğretimi: Kesir Kavramı", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Gül Kaleli Yılmaz, (14.05.2015-16.05.2015), 14. Matematik Sempozyumu, 2015

"Determination of Ideal Mathematics Anxiety Scale by MABAC Method", Rıdvan Şahin, Mesut Öztürk, (26.09.2019-28.09.2019), 4th International Symposium of Turkish Computer And Mathematics Education, 2019

"İspatın temel kavramlarına yönelik üstün yetenekli lise öğrencilerinin farkındalıklarının incelenmesi", Mesut Öztürk, Abdullah Kaplan, Yaşar Akkan, Bünyamin Şahin, (11.05.2017-14.05.2017), IX. International Congress of Educational Research, 2017

"Aritmetik ve Cebir ile İlgili Ortaokul Öğretmenlerinin Farkındalıkları", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Gül Kaleli Yılmaz, (16.05.2015-18.05.2016), 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2016

"İlkokul Öğretim Programına STEM Eğitiminin Entegrasyonu İle İlgili Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açılarının İncelenmesi,", Yaşar Akkan, Mustafa Nuri Ural, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, (27.04.2017-29.04.2017), 7th International Conference on Research in Education, 2017

"Teknoloji Destekli Öğretim Sürecinin Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik Algıları Üzerindeki Etkisi", Gül Kaleli Yılmaz, Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Aslan Gülcü, (16.05.2016-18.05.2016), 10th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 2016

"Zihin Engelliler Öğretmenlerinin Matematik Öğretimindeki Amaçları ve Genel Eğilimleri", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Baki Büyüksevindik, (05.05.2016-08.05.2016), Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2016

"Kareköklü Sayılarda Karşılaşılan Kavram Yanılgılarının Kavram Karikatürü Kullanılarak Giderilmesi", Abdullah Kaplan, Duygu Altaylı Özgül, Mesut Öztürk, (12.09.2012-14.09.2012), 21. Eğitim Bilimleri Kongresi, 2012

"Examination Of The Spatial Skills Of The Engineering And Natural Sciences Students Who Study In Different Programs", Temel Kösa, Zafer Çakır, Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, Bülent Güven, (20.04.2017-23.04.2017), 26.ınternational Conference on Educational Sciences, 2017

"Matematik öğretmeni adaylarının cebirsel ifadeler ile ilgili bilişsel alan basamaklarına göre hazırladıkları soruların incelenmesi", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, (25.04.2019-28.04.2019), Xıı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2019

"Mühendislik fakültesi akademisyenlerinin ve öğrencilerinin bakış açılarıyla matematik", Yaşar Akkan, Pınar Akkan, Mesut Öztürk, (16.05.2015-18.05.2015), 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2015

"Sarıçiçek köy odalarındaki matematik: Örüntüler örneği", Mesut Öztürk, Rıdvan Şahin, (07.11.2019-09.11.2019), II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2019

"Mühendislik Fakültesi Yöneticilerinin Öğretim Üyelerinin ve Öğrencilerinin Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşleri Gümüşhane Üniversitesi Örneği", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Sinan Aydın, (16.05.2016-18.05.2016), 10th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 2016

"Örüntü Genelleme ve Genellemeyi Gerekçelendirme ile İlgili İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisi", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, (17.05.2017-19.05.2017), 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2017

"Bilişim Çağında Birleştirilmiş Sınıflı Okul Öğrencilerinin Bilgisayar Okuryazarlığı", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Muhammet Doruk, Murat Duran (14.05.2015-16.05.2015), 14. Matematik Sempozyumu, 2015

"The Effect of Computer based Instruction Method on Instruction of Ratio Proportion and Development of Proportional Reasoning", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, (29.06.2011-02.07.2011), International Conference on Applied Analysis And Algebra (ıcaaa 2011), 2011

"Matematik Öğretmenlerinin Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Görsel Akıl Yürütme Becerileri Üzerine Bir Çalışma", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, (27.04.2018-30.04.2018), X. International Congress of Educational Research, 2018

"Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarını Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi", İsmail Sarikaya, Mustafa Özgöl, Mesut Öztürk, (11.05.2017-14.05.2017), IX. International Congress of Educational Research, 2017

"Ters yüz edilmiş sınıf modeli ile 8. sınıf öğrencilerine simetri konusunun öğretimi", Mesut Öztürk, Abdullah Kaplan, Mehmet Akif Kılıç, (25.04.2019-28.04.2019), Xıı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2019

"Bulanık Kümelerde Korelasyon Analizi Kullanarak Matematik Dersi için Uygun Öğretim Materyaline Karar Verme", Mesut Öztürk, Rıdvan Şahin, (26.09.2019-28.09.2019), 4th International Symposium of Turkish Computer And Mathematics Education, 2019

"A Group Decision Making Model Based on Neutrosophic Set for Teacher Selection Problem", Rıdvan Şahin, Mesut Öztürk, (26.09.2019-28.09.2019), 4th International Symposium of Turkish Computer And Mathematics Education, 2019

"The Evaluated Students and Teachers Eyes of Used Interactive Whiteboard in Free Activities Course", Ömer Yılar, İsmail Sarikaya, Mesut Öztürk, Rabia Yılar, (16.05.2016-18.05.2016), 10th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 2016

"Öğretmen Adaylarının Üst Bilişsel Dinleme Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Mustafa Özgöl, Mesut Öztürk, İsmail Sarikaya, (11.05.2017-14.05.2017), IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2017

"Ortaokul Öğrencilerinin Üst Bilişsel Öz-Düzenleme Öğrenimine Yönelik Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Mustafa Özgöl, Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, (11.05.2017-14.05.2017), IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2017

"Mathematics through Faculty of Education Students’xx Eyes", Zafer Çakır, Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, (27.06.2018-29.06.2018), International Conference on Mathematics And Mathematics Educations (ıcmme-2018, 2018

"Self-regulation skills in Pre-service math teachers’ as learning and as teaching roles: A case of Algebra", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, (27.06.2018-29.06.2018), International Conference on Mathematics And Mathematics Educations (ıcmme-2018, 2018

"Matematik öğretmenlerinin okulda maruz kaldığı öğretmen yıldırması (mobbing): bir özel durum çalışması", Mesut Öztürk, Abdullah Kaplan, (25.04.2019-28.04.2019), Xıı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2019

"The Effect of Realistic Mathematics Education on the Academic Achievement and Attitudes of the 12th Grade Students on Derivative", Rabil Ayazoğlu, Mesut Öztürk, Ebubekir Akkoyunlu, (27.06.2018-29.06.2018), International Conference on Mathematics And Mathematics Education (ıcmme-2018), 2018

"Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kümeler Konusundaki Sembolik Önermeleri İspatlama Süreçlerinin Bilişsel Açıdan İncelenmesi", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, (26.04.2018-30.04.2018), X. International Congress of Educational Research, 2018

"Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayara Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Alper Yılmaz (26.06.2013-28.06.2013), 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ıttes 2013), 2013

"Farklı Bölümlerdeki Öğretim Elemanlarının Özellikleri ile Eğitim Teknolojilerine İlişkin Görüşleri Arasındaki İlişki", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Ünal Çakıroğlu, (16.05.2016-18.05.2016), 10th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 2016

"Development of the STEM Viewpoint Scale: Validity and Reliability Study", Betül Küçük Demir, Ümit Demir, Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Ebru Can, (27.06.2018-29.06.2018), International Conference on Mathematics And Mathematics Education (ıcmme-2018), 2018

"Doğal Sayılarda Dört İşlem Konusuna Yönelik Problem Kurma Testi ve Teste Yönelik Performans Değerlendirme Rubriğinin Geliştirilmesi", Mesut Öztürk, Kübra Ada, (26.09.2019-28.09.2019), 4th International Symposium of Turkish Computer And Mathematics Education, 2019

"Bölünebilme ve Asal Sayılar Konularının Öğretiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, (23.05.2013-25.05.2013), 12. Matematik Sempozyumu, 2013

"Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Kaygı Tutum Ve Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişki", Muhammet Doruk, Mesut Öztürk, Abdullah Kaplan, (15.05.2014-17.05.2014), 13. Matematik Sempozyumu, 2014

"Determination of Misconceptions in Derivative Concept among 12th Grade Students Resolution of Misconceptions with Derive", Mesut Öztürk, Abdullah Kaplan, Mehmet Fatih Öçal, (29.06.2011-02.07.2011), International Conference on Applied Analysis And Algebra (ıcaaa 2011), 2011

"Akademisyenlerin ve Öğretmenlerin Gözüyle “İyi” Bir Matematik Probleminin Özellikleri", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, (26.04.2018-30.04.2018), X. International Congress of Educational Research, 2018

"Model and (Mathematical) Modelling: Academicians’ Knowledge", Zafer Çakır, Yaşar Akkan, Pınar Akkan, Mesut Öztürk, (27.06.2018-29.06.2018), International Conference on Mathematics And Mathematics Educations (ıcmme-2018, 2018

"Realistic Mathematics Education and Derivative Learning Opinions of 12th Grade Students about Realistic Mathematics Education and Derivative", Rabil Ayazoğlu, Ebubekir Akkoyunlu, Mesut Öztürk, (27.06.2018-29.06.2018), International Conference on Mathematics And Mathematics Education (ıcmme-2018), 2018

"Aritmetik ile Cebir Arasındaki Farklılıklar Üzerine Bir Çalışma", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, (11.09.2014-14.09.2014), 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014

"Matematik öğretmen adaylarının üst bilişsel öz-düzenleme öğrenimine yönelik tasarladığı etkinliklerin incelenmesi", Mesut Öztürk, Mustafa Özgöl, Yaşar Akkan, İsmail Sarikaya, (11.05.2017-14.05.2017), IX. International Congress of Educational Research, 2017

"Ortaokul öğrencileri ve öğretmenleriyle yapılan matematiksel ispat araştırmaları Nitel meta sentez çalışması", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Gül Kaleli Yılmaz, Abdullah Kaplan, (16.05.2014-18.05.2014), 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2014

"Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonu İle İlgili Tutum Ve İnançları,", Mustafa Nuri Ural, Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, (27.04.2017-29.04.2017), 7th International Conference on Research in Education, 2017

"İlkokul Öğrencilerinin Örüntü Problemlerini Çözme Süreçlerinden Yansımalar", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Bülent Güven, (26.09.2019-28.09.2019), 4th International Symposium of Turkish Computer And Mathematics Education, 2019

"Bilgisayarla İspatlamanın Matematikçi ve Matematik Eğitimcisi Öğretim Üyelerinin Gözüyle Değerlendirilmesi", Mesut Öztürk, Rıdvan Şahin, Abdullah Kaplan, (16.05.2016-18.05.2016), 10th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 2016

"TOPSİS Metodu Kullanılarak İlkokuldan Yükseköğretime Kadar Matematik Tutum Ölçeklerinin Değerlendirilmesi", Mesut Öztürk, Rıdvan Şahin, Selçuk Yalçın, (26.09.2019-28.09.2019), 4th International Symposium of Turkish Computer And Mathematics Education, 2019

"Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmeye Yönelik Tutumu ile Matematiksel İspata Yönelik Görüşleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Duygu Altaylı Özgül, Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, (11.09.2014-14.09.2014), XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014

"Ortaokul öğrencileri için matematik ilgi ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, (05.05.2016-08.08.2016), Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2016

"Sınıf Öğretmeni Ve Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitiminin Öğretime Entegrasyonuna Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi,", Yaşar Akkan, Mustafa Nuri Ural, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, (27.04.2017-29.04.2017), 7th International Conference on Research in Education, 2017

"Opinions on Using Computer of the Students with Mild Intellectual Disabilities", Mustafa Özgöl, Mesut Öztürk, İsmail Sarikaya, Yaşar Akkan, (16.05.2016-18.05.2016), 10th International Computer And Instructional Technologies Symposium (ıcıts), 2016

"Mathematics in the eyes of academics and students of engineering faculty", Yaşar Akkan, Zafer Çakır, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, (11.09.2014-13.09.2014), Second International Conference on Analysis And Applied Mathematics (ıcaam 2014), 2014

"Zihin engelliler öğretmenlerinin matematik dersinde teknoloji kullanımına yönelik görüşlerinin incelenmesi", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Muhammet Doruk, Murat Duran (16.05.2015-18.05.2015), 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2015

"Processes of Solving Linear Figure Pattern Problems of PrimarySchool Students at Different Learning Levels", Yaşar Akkan, Pınar Akkan, Mesut Öztürk, Zafer Çakır, (27.06.2018-29.06.2018), International Conference on Mathematics And Mathematics Educations (ıcmme-2018), 2018

"Reflections on Pattern Generalization Processes of 8th GradeStudents", Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, Zafer Çakır, (27.06.2018-29.06.2018), International Conference on Mathematics And Mathematics Educations (ıcmme-2018, 2018

"Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Bilgisi", Pınar Akkan, Yaşar Akkan, Mesut Öztürk, Zafer Çakır, (26.04.2018-30.04.2018), X. International Congress of Educational Research, 2018

"İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin TIMSS Sınavı ve Öğrenme Stilleri İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Gül Kaleli Yılmaz, Alper Hancı (16.05.2015-18.05.2015), 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2015

"İlkokul 1 Sınıf Öğrencilerinin Drama Temelli Öğretim ile Toplama İşlemi ile ilgili Öğrenme Süreçlerinin İncelenmesi", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Muhammet Doruk, Tacettin Şimşek, Emre Oktay, (16.05.2014-18.05.2014), International Conference on Education in Mathematics, Science And Technology (ıcemst 2014), 2014

"Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin İşlemlerde Birim (Etkisiz) Eleman Özelliği Konusundaki Alan Bilgilerinin İncelenmesi", Ümit Demir, Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Betül Küçük Demir, (27.04.2018-30.04.2018), X. International Congress of Educational Sciences, 2018

"Relations Between Spatial Visualization Skill, Self-efficacy Towards Geometry And Spatial Anxiety: Mathematics Engineering Students", Temel Kösa, Yaşar Akkan, Zafer Çakır, Pınar Akkan, Mesut Öztürk, (20.04.2017-23.04.2017), 26.ınternational Conference on Educational Sciences, 2017

"Üstün Yetenekli öğrencilerin Problem Çözerken sergiledikleri Üst Bilişsel Becerilerin İncelenmesi Gümüşhane İli Örneği", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, (11.09.2014-14.09.2014), Xı.ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014

"The Relationship between Success of Abstract MathematicsLesson and Metacognitive Awareness and Attitude toward Proof", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, Gül Kaleli Yılmaz, (27.06.2018-29.06.2018), International Conference on Mathematics And Mathematics Educations (ıcmme-2018, 2018

"Investigation Of Mathematics Teachers’ Beliefs About Students’ Cognitive Structures Transition From Arithmetic To Algebra,", Yaşar Akkan, Temel Kösa, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, Bülent Güven, (20.04.2017-23.04.2017), 26.ınternational Conference on Educational Sciences, 2017

"Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Diziler ve Seriler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarının Tespit Edilmesi", Pınar Akkan, Yaşar Akkan, Zafer Çakır, Mesut Öztürk, (26.04.2018-30.04.2018), X. International Congress of Educational Research, 2018

"Örgün Eğitim İçindeki Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Öğrenci ve Öğretim Elemanı Gözüyle Değerlendirilmesi", Mustafa Özgöl, İsmail Sarikaya, Mesut Öztürk, (05.05.2016-08.05.2016), Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2016

"Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Muhammet Doruk, (22.11.2013-24.11.2013), International Symposium on Changes And New Trends in Education (2013), 2013

"Matematik ve matematik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin matematiksel ispata yönelik görüşleri", Abdullah Kaplan, Muhammet Doruk, Mesut Öztürk, Murat Duran (28.05.2015-31.05.2015), Vıı. International Congress of Educational Research, 2015

"Eğitim fakültesi öğrencilerinin organ bağışına yönelik bakış açıları", Mesut Öztürk, Abdullah Kaplan, Mehmet Akif Kılıç, (25.04.2019-28.04.2019), Xıı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2019

"Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin özdeşlik konusundaki kavram yanılgıları", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdurrahim Erdem, (25.04.2019-28.04.2019), Xıı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2019

"Sınıf Öğretmenlerinin Bilgisayar Destekli Öğretime Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi ve Eğitim Ortamında Bilgisayarın Kullanılabilirliğine Yönelik Görüşleri", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Duygu Altaylı Özgül, (22.05.2012-24.05.2012), 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (usos 2012), 2012

"Aile Ziyaretlerinin Öğrencilerin Öğretmenlerine Okul Yönetimine ve Ailesine Yönelik Tutumuna Etkisi", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, Eren Ertör, (22.05.2012-24.05.2012), 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (usos 2012), 2012

"The Opinions of Math Teacher Candidates about the Preparations They Made for Using Technology in Teaching Math", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Bülent Güven, (16.05.2016-18.05.2016), 10th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 2016

"Matematik Öğretmeni Adaylarının İspat Yapma Becerisi ile Tümevarımsal Akıl Yürütmesi, Matematiksel Düşünmesi ve Üst Biliş Becerisi Arasındaki İlişki", Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Abdullah Kaplan, (26.04.2018-30.04.2018), X. International Congress of Educational Research, 2018

"Middle School Mathematics Teachers’xx Awareness Of Arithmetic, Algebra and Transition From Arithmetic To Algebra Concepts", Yaşar Akkan, Bülent Güven, Mesut Öztürk, Pınar Akkan, (20.04.2017-23.04.2017), 26th International Conference on Educational Sciences, 2017

"The Evaluated Students Eyes of Used Virtual Manipulatives in Elective Mind Puzzle Course", Abdullah Kaplan, Mesut Öztürk, İsmail Sarikaya, Cem Kurdal (16.05.2016-18.05.2016), 10th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 2016

"Geometri ve Öğretimi", Örüntü ve Süslemelerin Öğretimi, Pegem Akademi, Tuba Ağırman Aydın, 978-625-7052-41-2, 217-233, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi", En Büyük Ortak Bölen ve En Küçük Ortak Kat, Pegem Akademi, ERTEKİN ERHAN, 978-605-241-811-6, 199-218, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"İlkokulda Temel Matematik", Matematik ve ilkokulda matematik programı, Lisans Yayıncılık, Abdioğlu Cihat, 978-605-9498-63-0, 9-24, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi", Çarpanlar ve Katlar, Pegem Akademi, ERTEKİN ERHAN, 978-605-241-811-6, 131-176, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"Topluma Hizmet Uygulamaları", Lisans, Türkçe, 3

"Kurum Deneyimi", Lisans, Türkçe, 1

"Temel İstatistik", Lisans, Türkçe, 2

"Öğretim İlke ve Yöntemleri", Lisans, Türkçe, 3

"Danışmanlık", Yüksek Lisans, Türkçe, 1

"Olasılık", Lisans, Türkçe, 2

"Genel Matematik ıı", Lisans, Türkçe, 4

"Ölçme ve Değerlendirme", Lisans, Türkçe, 3

"Öğretmenlik Uygulaması", Lisans, Türkçe, 2

"Matematik ıı", Lisans, Türkçe, 4

"İstatistik ve Olasılık ıı", Lisans, Türkçe, 4

"İstatistik", Lisans, Türkçe, 2

"Öğretmenlik Uygulaması ı", Lisans, Türkçe, 2

"Matematik Tarihi", Lisans, Türkçe, 2

"Okul Deneyimi", Lisans, Türkçe, 1

"Matematik Eğitiminin Psikolojik Temelleri", Yüksek Lisans, Türkçe, 3

"Cebir Öğretimi", Lisans, Türkçe, 3

"Temel Matematik ı", Lisans, Türkçe, 2

"İstatistik ıı", Lisans, Türkçe, 3

"İlkokulda Temel Matematik", Lisans, Türkçe, 3

"İstatistik ve Olasılık ı", Lisans, Türkçe, 4

"Temel İstatistik", Yüksek Lisans, Türkçe, 3

"Test Geliştirme", Lisans, Türkçe, 3

"Matematik ı", Lisans, Türkçe, 4

"Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi", Lisans, Türkçe, 4

"Bilgisayar Uygulamalı Temel İstatistik", Yüksek Lisans, Türkçe, 3

"İstatistik ı", Lisans, Türkçe, 3

"Bilimsel Araştırma Yöntemleri", Lisans, Türkçe, 2

"Milli Eğitim Bakanlığı", Öğretmen, 2010-2014, Kamu

"Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü", TÜBİTAK, Kamu, Türkiye

"218B062/MİMATOY: Minikler Matematikle Oynuyor-2", Doktor Öğretim Üyesi, Muş Alparslan Üniversitesi, Tübitak Projesi, Tamamlandı, 15.07.2019-05.12.2019, 110.000 TÜRK LİRASI

"Aritmetikten cebire geçiş ile ilgili ortaokul öğretmenlerinin farkındalıkları", Araştırmacı, Bayburt Üniversitesi, Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Tamamlandı, 25.07.2016-28.12.2016

"Farklı Bölümlerde Öğrenim Gören Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Uzamsal Becerilerinin İncelenmesi", Doçent, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Tamamlandı, 25.07.2016-28.12.2016, 3336 TÜRK LİRASI

"GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİNİN TÜREV KONUSUNUN ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖĞRETİMİNE ETKİSİNİN BELİRLENMESİ", Profesör, Bayburt Üniversitesi, Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Tamamlandı, 27.12.2017-27.10.2018, 2680 TÜRK LİRASI

"Ortaokul 7.sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütme Süreçlerinin Bilişsel Açıdan İncelenmesi", Yüksek Lisans, Ümit Demir

"Üst Biliş İle Problem Kurma Performansı Arasındaki İlişkide Matematik ve Türkçe Derslerinin Aracılık Rolü", Yüksek Lisans, Kübra Ada

Profil sayfasında yer alan akademik özgeçmiş bilgileri YÖKSİS tarafından sağlanmaktadır.
2021 Doçent
2018 - 2021 Doktor Öğretim Üyesi

Bayburt Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Bayburt Üniversitesi

2014 - 2018 Araştırma Görevlisi Bayburt Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Bayburt Üniversitesi
2014 - 2017 Doktora Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğitimi (dr), Atatürk Üniversitesi
2010 - 2011 Yüksek Lisans Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğitimi (yl) (tezli), Atatürk Üniversitesi
2005 - 2009 Lisans Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Atatürk Üniversitesi