"The Effects of Perceived Brand Globalness and Local Iconnesson Brand Prestige and Perceived Quality: The Role of Consumers’ Cultural Identity", Canan Eryiğit, Şerife Kazancı Sunaoğlu, Management Marketing Journal, 2017
"PAZARLAMA BİLİM DALINDA YAZILMIŞ YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN BİBLİYOMETRİK PROFİLİNİN İNCELENMESİ", Bahtişen Kavak, Şerife Kazancı Sunaoğlu, Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 2020
"Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme AçısındanFarklılıkları: Akıllı Telefonlar İçin Bir İnceleme", Bahtişen Kavak, Şerife Kazancı Sunaoğlu, Neslişah Özdemir, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2017
"Sosyal Medya Algısının Marka Kredibilitesinin ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri", Şerife Kazancı Sunaoğlu, Pınar Başgöze, Ankara Üniversitesi Sbf Dergisi, 2015
"TÜRKİYE’DEKİ YABANCI MENŞELİ ÜNİVERSİTE TERCİHİNDE KİŞİSEL VE BÖLGEYE YÖNELİK FAKTÖRLERİN ROLÜ", Bahtişen Kavak, Niray Tunçel, Şerife Kazancı Sunaoğlu, Öznur Özkan Tektaş, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019
"Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Yenilikçi Davranış Güdüleri Açısından Farklılıkları Akıllı Telefon Kullanıcıları Üzerinde Bir İnceleme", Bahtişen Kavak, Neslişah Özdemir, Şerife Kazancı Sunaoğlu, Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2016
"Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri", Pınar Başgöze, Şerife Kazancı Sunaoğlu, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2014
"A Literature Review on Brand in between 2010 2015", Bahtişen Kavak, Şerife Kazancı Sunaoğlu, Elif Tuğba Şahin, Niray Tunçel, International Journal of Trade, Economics And Finance, 2015
"Statistical Tests Differences in Data Preparation for TheRespondents’Demographics", Bahtişen Kavak, Şerife Kazancı Sunaoğlu, Neslişah Özdemir, (27.04.2017-29.04.2017), 3rd International Conference on Social Sciences And Education Research, 2017
"Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi Bir Bulanık Electre Uygulaması", Niray Tunçel, Sedat Belbağ, Mustafa Çimen, Şerife Kazancı Sunaoğlu, (10.06.2015-13.06.2015), 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2015
"Attitude toward Social Media Marketing and Being Effected By Social Media A Study of the Effect of Social Media Marketing on Online Purchase Behavior", Pınar Başgöze, Şerife Kazancı Sunaoğlu, (06.04.2014-07.04.2014), Vienna 2014, 2014
"A Literature Review on Brand in between 2010 2015", Bahtişen Kavak, Şerife Kazancı Sunaoğlu, Elif Tuğba Şahin, Niray Tunçel, (14.10.2015-15.10.2015), 2015 International Conference on Marketing, Business And Trade., 2015
"Yeniliği Benimseyen KategorilerininBütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları Akıllı Telefonlar İçin Bir İnceleme", Bahtişen Kavak, Şerife Kazancı Sunaoğlu, Neslişah Özdemir, (06.10.2016-08.10.2016), 21. Pazarlama Kongresi, 2016
"Türkiye’deki Yabancı Menşeli ÜniversiteTercihinde Kişisel ve Bölgeye Yönelik Faktörlerin Rolü", Bahtişen Kavak, Öznur Özkan Tektaş, Niray Tunçel, Şerife Kazancı Sunaoğlu, (27.06.2018-29.06.2018), 23. Pazarlama Kongresi, 2018
"İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II", Üç Aşamalı Hizmet Tüketimi Modeli Kapsamında Hizmet Sunum Süreci, Gece Akademi, Mete, 978-625-7702-93-5, 237-261, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Pazarlamanın Geleceği", Müşteri Etkileşimi, Nobel Bilimsel Eserler, Merve Vardarsuyu, 978-625-7566-26-1, 79-114, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü
"Hizmet Pazarlaması Güncel Konular ve Yaklaşımlar", Detay Yayıncılık, Leyla Özer Tuğba Şen Küpeli Abdülkadir Yaylacı, 978-605-9189-45-3, Bilimsel Kitap
"Organik Tarım İşletmelerinde Marka Yönetimi", Yüksek Lisans, Türkçe, 3
"Müşteri İlişkileri Yönetimi", Lisans, Türkçe, 3
"Sosyal Medya Yönetimi", Lisans, Türkçe, 3
"Marka Yönetimi", Lisans, Türkçe, 2
"Araştırma Yöntem ve Teknikleri", Lisans, Türkçe, 2
"Genel İşletme", Lisans, Türkçe, 3
"Yeni Yönetim Teknikleri", Lisans, Türkçe, 2
"İşletme Yönetimine Giriş", Lisans, Türkçe, 3
"Marka Yönetimi", Lisans, Türkçe, 3
"Birim Bilimsel Kültürel ve Sosyal Etkinlikler Düzenleme Komisyonu Üyesi"
"Bölüm Akademik Teşvik Düzenleme Komisyonu Üyesi"
"Bölüm Staj Kom"
"Bölüm Başkanı"
"Birim Ders Sınav Programı Hazırlama Komisyonu Üyesi"
"PROF. DR. MEHMET OLUÇ EN İYİ BİLDİRİ ÖDÜLLERİ", Pazarlama ve Pazarlama araştırmaları Derneği, Diğer, Türkiye