Doçent Doktor Yusuf Bilgin

"Helal Otel İşletmeleri İçin Bir Pazar Genişletme Stratejisi Olarak İşbirlikçi Pazarlama", Yusuf Bilgin, Yönetim, Ekonomi, Edebiyat, İslami ve Politik Bilimler Dergisi, 2017

"Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi - The Effect of Service Quality, Customer Satisfaction and Customer Loyalty on Word of Mouth Marketing in Restaurants", Yusuf Bilgin, Journal of Business Research - Turk, 2017

"The Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Awareness, Brand Image and Brand Loyalty", Yusuf Bilgin, Business Management Studies, 2018

"Otel İşletmelerinin Helal Niteliğinin Müşteri Değerlendirmelerine Yansımaları: İstanbul’da Faaliyet Gösteren Helal Otellerden Bulgular", Yusuf Bilgin, Ayhan Karakaş, International Journal of Management Economics And Business, 2017

"We can see who you are! Reflections of Social Visibility of Consumption on Consumer-Brand Identity, WOM Communication,and Brand Loyalty", Yusuf Bilgin, İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2018

"Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Oba Restoran Örneği", Yusuf Bilgin, Önder Kethüda, Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2017

"HELAL OTELLERİN GÖZÜ NEREYE BAKIYOR? KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ", Ayhan Karakaş, Yusuf Bilgin, Turkish Business Journal, 2020

"Otel İşletmelerinde Hangi Örgüt Kültürü Pazar Yönlülüğü Daha Fazla Destekliyor?", Yusuf Bilgin, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2018

"Strategic Leadership in Civil Society Organizations A Research on Turkish Charities Performing International Operations", Yusuf Bilgin, İzzet Kılınç, Gülveda Bilgin, Voluntas, 2017

"The Influence of Social Media Friendship on Brand Awareness andPurchase Intention: Evidence from young adult consumers", Yusuf Bilgin, International Journal of Marketing, Communication And New Media, 2020

"Positioning Strategies of Universities An Investigation on Universities in Istanbul"

"Bir Destinasyondaki Otel İşletmeleri Arasında İşbirlikçi Pazarlama Uygulanabilir Mi? Bolu Otellerinde Bir Araştırma", Yusuf Bilgin, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017

"Sağlık Kuruluşlarında Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyetine Etkisi: Bartın Devlet Hastanesi Örneği", Yusuf Bilgin, Murat Göral, Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2017

"Destinasyon Pazarlamasında İşbirlikçi Yaklaşımı Engelleyen ve Teşvik Eden Faktörler Üzerine Bir Araştırma", Yusuf Bilgin, Kahraman Çatı, (16.04.2015-16.04.2015), 14. Geleneksel Turizm Paneli, 2015

"Hastane Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Arşatırma: Düzce Örneği", Kahraman Çatı, Yusuf Bilgin, Fuat Yalman, (13.09.2012-15.09.2012), 6. Hastaneve Sağlık İdaresi Kongresi, 2012

"Helal Otellerin Gözü Nereye Bakıyor Karşılaştırmalı Bir Analiz", Yusuf Bilgin, Ayhan Karakaş, (13.06.2019-15.06.2019), 5. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, 2019

"Otel İşletmelerinde Satış Yönlülüğün Müşteri ve Finansal Performansa Etkisi"

"Otel İşletmelerinin Helâl Niteliğinin Müşteri Değerlendirmelerine Yansımaları: İstanbul’da Faaliyet Gösteren Helâl Otellerden Bulgular", Yusuf Bilgin, Ayhan Karakaş, (07.04.2017-09.04.2017), 1. Internatıonal Halal Tourısm Congress, 2017

"Globalization, Institutions and Socio-Economic Performance: Makro and Micro Perspectives", Impact of Market Orientation on Customer Performance and Financial Performance, PETER LANG, Ertuğrul YILDIRIM, 978-3-631-76852-5, 167-190, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"Politik ve Hukuki Yönleriyle Turizm (Cumhuriyetten Günümüze)", COVID-19 Döneminde Türkiye Turizm Politikası, Detay Yayıncılık, Esen Şaban, 978-605-254-418-1, 145-160, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"TURİSTİK TALEBİN ANALİZİ VE DESTİNASYON İMAJI:", Bartın’a Yönelik Turistik Talebin Analizi, Detay Yayıncılık, Hande UYAR OĞUZ, 978-605-254-236-1, 71-91, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Enerji Sektörü Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar", Enerji Sektöründe Medyanın Rolü ve Önemi , Mos Ajans, İ. Hakkı Eraslan, 1275, 1099-1112, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"Turizm Paradigmaları", Turizm Pazarlamasında Gelişen Paradigma, Detay Yayıncılık, Erkan Akgöz, 978-605-9189-72-9, 113-134, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"Qualitative versus Quantitative Research", Qualitative Method Versus Quantitative Method in Marketing Research, InTech, Oflazoğlu Sonyel, 978-953-51-3286-8, 1-27, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"Eurasian Studies in Business and Economics", Impact of Managers’ Innovation Perception on Innovation Activities and InnovationStrategies in Hotel Businesses, Springer, Mehmet Huseyin Bilgin, 978-3-030-11833-4, 55-71, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"Ekonomi Perspektifinden Sosyal Bilimlerde Güncel Çalışmalar", Yardım Kuruluşlarından Pazarlama İletişminin Yeni Yüzü, Gazi Kitabevi, Adnan Kara, 978-625-7045-35-3, 121-139, Bilimsel Kitap, Kitap Bölümü

"Proje Yönetimi ve Döngüsü", Lisans, Türkçe, 3

"Hizmet Pazarlaması", Yüksek Lisans, Türkçe, 3

"Pazarlama Teorisinde Yeni Paradigmalar", Doktora, Türkçe, 3

"Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri", Lisans, Türkçe, 2

"Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri", Lisans, Türkçe, 1

"Pazarlama İlkeleri", Lisans, Türkçe, 3

"E-ticaret", Lisans, Türkçe, 2

"Araştırma Tasarımı ve Teknikleri ı", Doktora, Türkçe, 3

"Turizm Ekonomisi", Lisans, Türkçe, 3

"Tüketici Davranışları", Yüksek Lisans, Türkçe, 3

"Genel İşletme", Lisans, Türkçe, 3

"Sağlık Hizmetleri Yönetimi", Lisans, Türkçe, 3

"Endüstriyel Pazarlama", Doktora, Türkçe, 3

"Şehir ve Medeniyet", Lisans, Türkçe, 3

"Hizmet Pazarlaması", Lisans, Türkçe, 3

"Bilimsel Araştırma Yöntemleri ı", Yüksek Lisans, Türkçe, 3

"Turizm Pazarlaması", Önlisans, Türkçe, 2

"Turizm Pazarlaması", Lisans, Türkçe, 3

"Endüstriyel Pazarlama", Yüksek Lisans, Türkçe, 3

"Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı", Lisans, Türkçe, 3

"Pazarlama Araştırmaları", Lisans, Türkçe, 3

"Bilim Felsefesi", Yüksek Lisans, Türkçe, 3

"Tüketici Davranışları", Lisans, Türkçe, 1

"Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri", Lisans, Türkçe, 3

"Pazarlama ve Araştırmaları", Lisans, Türkçe, 3

"Düzce İli Kentsel Yaşam Kalitesi Araştırması", Araştırmacı, Düzce Üniversitesi, Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Tamamlandı, 07.12.2012-15.03.2015, 14514 TÜRK LİRASI

Profil sayfasında yer alan akademik özgeçmiş bilgileri YÖKSİS tarafından sağlanmaktadır.
2019 Doçent İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü, Bayburt Üniversitesi
2018 - 2019 Doktor Öğretim Üyesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü, Bayburt Üniversitesi
2016 - 2018 Doktor Öğretim Üyesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Turizm İşletmeciliği Bölümü, Bartın Üniversitesi
2011 - 2015 Doktora Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme (dr), Düzce Üniversitesi
2009 - 2016 Araştırma Görevlisi Akçakoca Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Turizm İşletmeciliği Bölümü, Düzce Üniversitesi
2009 - 2011 Yüksek Lisans Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm ve Otel İşletmeciliği (yl) (tezli), Düzce Üniversitesi
2005 - 2009 Lisans Akçakoca Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik PR., Abant İzzet Baysal Üniversitesi